ຮູບຄົນ banal ໃນຈິດໃຈຂອງຜູ້ຊາຍ - ປີ, ມີລາຍໄດ້ສະເລ່ຍ, ໂສດແມ່ນບໍ່ຈໍາເປັນ. ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງຊອກຫາບ່ອນທີ່ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງອາໄສຢູ່, ສິ່ງທີ່ເຂົາເຈົ້າມັກ, ຄວາມຢ້ານກົວ, ຄວາມເຈັບປວດແລະການຄັດຄ້ານຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຍັງ. ຕົວຢ່າງ: ສຶກສາກຸ່ມເປົ້າຫມາຍໃນເວລາທີ່ສຶກສາຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ, ທ່ານສາມາດອີງໃສ່ຄໍາແນະນໍາຕໍ່ໄປນີ້: ສະຫຼຸບສັ້ນໆ; ສົນທະນາກັບ ຜູ້ຈັດການຝ່າຍຂາຍແລະພະນັກງານອື່ນໆທີ່ມີການຕິດຕໍ່ກັບລູກຄ້າ. ຖາມກ່ຽວກັບການຄັດຄ້ານແລະຄວາມສົງໃສໃນພາຍຫລັງ, ຂະບວນການຊື້, ແລະຂັ້ນຕອນຂອງການປະຕິເສດ; ວິເຄາະການທົບທວນຄືນທີ່ທ່ານສາມາດສະຫຼຸບກ່ຽວກັບຄວາມໄວຂອງການຈັດສົ່ງ, ການບໍລິການ, ຄຸນນະພາບຂອງການໂຕ້ຕອບເວັບໄຊທ໌, ແລະອື່ນໆ; ຮ້ອງຂໍການເຂົ້າເຖິງບັນທຶກການສົນທະນາຂອງພະແນກການຂາຍ ແລະວິເຄາະພວກມັນ; ຄົ້ນຫາເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ເວທີສົນທະນາຫົວຂໍ້ແລະເບິ່ງວ່າຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຕິດຕໍ່ສື່ສານຢູ່ນີ້ແນວໃດ; ເພີ່ມການສໍາຫຼວດໃສ່ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແລະປະຕິບັດພວກເຂົາໃນບັນດາຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ. ມັນດີກວ່າມັນເບິ່ງຄືວ່າສັບສົນ, ແຕ່ມັນຄຸ້ມຄ່າ. ການທີ່ທ່ານຮູ້ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ຈັກຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານດີຂຶ້ນ, ມັນຈະງ່າຍຂຶ້ນທີ່ຈະເຂົ້າຫາພວກເຂົາແລະເຂົ້າໃຈວິທີການສ້າງຍຸດທະສາດ smm.study ຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານໃນຂັ້ນຕອນນີ້, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຊອກຫາວິທີການນໍາສະເຫນີການສະເຫນີຂອງທ່ານໃນແສງສະຫວ່າງທີ່ເອື້ອອໍານວຍຕໍ່ກັບພື້ນຫລັງຂອງຄົນອື່ນ. ແລະດຶງດູດຄວາມສົນໃຈກັບມັນ. ແຕ່ທໍາອິດ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຊອກຫາຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ - ນັ້ນແມ່ນ, rivals.create ລາຍຊື່ຜູ້ທີ່ສະເຫນີຜະລິດຕະພັນຫຼືບໍລິການທີ່ຄ້າຍຄືກັນ. ເບິ່ງວ່າພວກເຂົາໃຊ້ເຄື່ອງມືໃດ, ຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຍັງ. ທ່ານຍັງສາມາດເຂົ້າຫາຄູ່ແຂ່ງເປັນລູກຄ້າແລະປະເມີນການບໍລິການຈາກ side. ຖ້າບໍ່ມີຄູ່ແຂ່ງທີ່ຊັດເຈນ, ໃຫ້ສຸມໃສ່ຜູ້ທີ່ທາງອ້ອມ.
A ມີຜູ້ຊື້ມີທາງເລືອກສະເຫມີ - ມີອາຫານຫວ່າງໃນ pizzeria ຂອງທ່ານ, ໄປຮ້ານຊູຊິໃກ້ຄຽງຫຼືແມ້ກະທັ້ງໄດ້ຮັບ shawarma ປະມານແຈ. ເຖິງແມ່ນວ່າຜະລິດຕະພັນຈະແຕກຕ່າງກັນ, ຍັງມີຄໍາແນະນໍາສໍາລັບການສຶກສາສະພາບແວດລ້ອມການແຂ່ງຂັນເພື່ອເຮັດວຽກໃນຍຸດທະສາດ smm: ຊອກຫາ "ຄູ່ແຂ່ງ" ຜ່ານເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ, ໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ; ວິເຄາະຊ່ອງທາງການຈະລາຈອນແລະເຄື່ອງມືການຕະຫຼາດທີ່ພວກເຂົາໃຊ້; ປະເມີນ ປະຕິກິລິຍາຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຕໍ່ເນື້ອຫາແລະການໂຄສະນາຂອງພວກເຂົາ;ອ່ານການທົບທວນຄືນ. ທ່ານຍັງສາມາດຖາມຜູ້ຈັດການຂອງຄູ່ແຂ່ງກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນແລະເງື່ອນໄຂ. ໂດຍຫລັກການແລ້ວ, ພະຍາຍາມຜ່ານຊ່ອງທາງການຂາຍຕັ້ງແຕ່ຕົ້ນຈົນຈົບ. ຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນຂອງການວິເຄາະດ້ານການແຂ່ງຂັນ: ຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນຂອງການວິເຄາະການແຂ່ງຂັນຄົ້ນຫາຜະລິດຕະພັນແລະສິ່ງທີ່ສໍາຄັນແມ່ນການສະເຫນີ.
|