Discuz! Board

 找回密碼
 立即註冊
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 8|回復: 0

ການ ຂອງ ຜູ້ ຊາຍ ອາ ຍຸ ປີ ທີ່ ມີ...

[複製鏈接]

1

主題

1

帖子

5

積分

新手上路

Rank: 1

積分
5
發表於 2024-11-10 16:47:49 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

ຮູບຄົນ banal ໃນຈິດໃຈຂອງຜູ້ຊາຍ - ປີ, ມີລາຍໄດ້ສະເລ່ຍ, ໂສດແມ່ນບໍ່ຈໍາເປັນ. ມັນຈໍາເປັນຕ້ອງຊອກຫາບ່ອນທີ່ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງອາໄສຢູ່, ສິ່ງທີ່ເຂົາເຈົ້າມັກ, ຄວາມຢ້ານກົວ, ຄວາມເຈັບປວດແລະການຄັດຄ້ານຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຍັງ. ຕົວຢ່າງ: ສຶກສາກຸ່ມເປົ້າຫມາຍໃນເວລາທີ່ສຶກສາຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ, ທ່ານສາມາດອີງໃສ່ຄໍາແນະນໍາຕໍ່ໄປນີ້: ສະຫຼຸບສັ້ນໆ; ສົນທະນາກັບ ຜູ້ຈັດການຝ່າຍຂາຍແລະພະນັກງານອື່ນໆທີ່ມີການຕິດຕໍ່ກັບລູກຄ້າ. ຖາມກ່ຽວກັບການຄັດຄ້ານແລະຄວາມສົງໃສໃນພາຍຫລັງ, ຂະບວນການຊື້, ແລະຂັ້ນຕອນຂອງການປະຕິເສດ; ວິເຄາະການທົບທວນຄືນທີ່ທ່ານສາມາດສະຫຼຸບກ່ຽວກັບຄວາມໄວຂອງການຈັດສົ່ງ, ການບໍລິການ, ຄຸນນະພາບຂອງການໂຕ້ຕອບເວັບໄຊທ໌, ແລະອື່ນໆ; ຮ້ອງຂໍການເຂົ້າເຖິງບັນທຶກການສົນທະນາຂອງພະແນກການຂາຍ ແລະວິເຄາະພວກມັນ; ຄົ້ນຫາເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ເວທີສົນທະນາຫົວຂໍ້ແລະເບິ່ງວ່າຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຕິດຕໍ່ສື່ສານຢູ່ນີ້ແນວໃດ; ເພີ່ມການສໍາຫຼວດໃສ່ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແລະປະຕິບັດພວກເຂົາໃນບັນດາຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານ.
ມັນດີກວ່າ
ມັນເບິ່ງຄືວ່າສັບສົນ, ແຕ່ມັນຄຸ້ມຄ່າ. ການທີ່ທ່ານຮູ້ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ຈັກຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານດີຂຶ້ນ, ມັນຈະງ່າຍຂຶ້ນທີ່ຈະເຂົ້າຫາພວກເຂົາແລະເຂົ້າໃຈວິທີການສ້າງຍຸດທະສາດ smm.study ຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານໃນຂັ້ນຕອນນີ້, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຊອກຫາວິທີການນໍາສະເຫນີການສະເຫນີຂອງທ່ານໃນແສງສະຫວ່າງທີ່ເອື້ອອໍານວຍຕໍ່ກັບພື້ນຫລັງຂອງຄົນອື່ນ. ແລະດຶງດູດຄວາມສົນໃຈກັບມັນ. ແຕ່ທໍາອິດ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຊອກຫາຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານ - ນັ້ນແມ່ນ, rivals.create ລາຍຊື່ຜູ້ທີ່ສະເຫນີຜະລິດຕະພັນຫຼືບໍລິການທີ່ຄ້າຍຄືກັນ. ເບິ່ງວ່າພວກເຂົາໃຊ້ເຄື່ອງມືໃດ, ຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງພວກເຂົາແມ່ນຫຍັງ. ທ່ານຍັງສາມາດເຂົ້າຫາຄູ່ແຂ່ງເປັນລູກຄ້າແລະປະເມີນການບໍລິການຈາກ side. ຖ້າບໍ່ມີຄູ່ແຂ່ງທີ່ຊັດເຈນ, ໃຫ້ສຸມໃສ່ຜູ້ທີ່ທາງອ້ອມ.


A ມີ
ຜູ້ຊື້ມີທາງເລືອກສະເຫມີ - ມີອາຫານຫວ່າງໃນ pizzeria ຂອງທ່ານ, ໄປຮ້ານຊູຊິໃກ້ຄຽງຫຼືແມ້ກະທັ້ງໄດ້ຮັບ shawarma ປະມານແຈ. ເຖິງແມ່ນວ່າຜະລິດຕະພັນຈະແຕກຕ່າງກັນ, ຍັງມີຄໍາແນະນໍາສໍາລັບການສຶກສາສະພາບແວດລ້ອມການແຂ່ງຂັນເພື່ອເຮັດວຽກໃນຍຸດທະສາດ smm: ຊອກຫາ "ຄູ່ແຂ່ງ" ຜ່ານເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ, ໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ; ວິເຄາະຊ່ອງທາງການຈະລາຈອນແລະເຄື່ອງມືການຕະຫຼາດທີ່ພວກເຂົາໃຊ້; ປະເມີນ ປະຕິກິລິຍາຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍຕໍ່ເນື້ອຫາແລະການໂຄສະນາຂອງພວກເຂົາ;ອ່ານການທົບທວນຄືນ. ທ່ານຍັງສາມາດຖາມຜູ້ຈັດການຂອງຄູ່ແຂ່ງກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນແລະເງື່ອນໄຂ. ໂດຍຫລັກການແລ້ວ, ພະຍາຍາມຜ່ານຊ່ອງທາງການຂາຍຕັ້ງແຕ່ຕົ້ນຈົນຈົບ. ຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນຂອງການວິເຄາະດ້ານການແຂ່ງຂັນ: ຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນຂອງການວິເຄາະການແຂ່ງຂັນຄົ້ນຫາຜະລິດຕະພັນແລະສິ່ງທີ່ສໍາຄັນແມ່ນການສະເຫນີ.

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|自動贊助|GameHost抗攻擊論壇

GMT+8, 2024-12-1 17:55 , Processed in 0.028789 second(s), 18 queries .

抗攻擊 by GameHost X3.4

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表
一粒米 | 中興米 | 論壇美工 | 設計 抗ddos | 天堂私服 | ddos | ddos | 防ddos | 防禦ddos | 防ddos主機 | 天堂美工 | 設計 防ddos主機 | 抗ddos主機 | 抗ddos | 抗ddos主機 | 抗攻擊論壇 | 天堂自動贊助 | 免費論壇 | 天堂私服 | 天堂123 | 台南清潔 | 天堂 | 天堂私服 | 免費論壇申請 | 抗ddos | 虛擬主機 | 實體主機 | vps | 網域註冊 | 抗攻擊遊戲主機 | ddos |